Pluggeliplugg!

Hejhopp!


Idag slutade jag vid 11 typ ^^ hade en lektion xD PA i morse var inställt, vi hade ändå inget att göra ^^ Sen åkte ja o Frida till Kungsmässan o mobbade oss en stund ^^ Jag tog kvart över tolv bussen hem, när jag kom hem så tog jag en sväng med Ronja ^^ Nu kommer någet kul xD När jag va ute med henne så stod hon och luktade på något jättegott (säkertxD), men så helt plötsligt gör hon något cp ryck och springer iväg xD Jag står lvar med kopplet i hand, Ronja sprang iväg med andra halvan av kopplet xD Tur för mig stanande hon fort och sprang tillbaka till mig xD Då avr det så att en katt hade gömt sig i gräset så vet ja inte om dem hade skrämt varann eller något men hon ryckte av kopplet iafall xD Haha, skumt xD Jag har en muskelhund xD



Nu hemma har jag suttit och pluggat lite. Läst i boken som vi läser i svenskan. Grymt tråkig är den xD Jag läser ju Martin Bircks Ungdom, har kasnke inte kommit in i den ordentligt är och är kanske därför den inte är bra =P Får väl se xD

Satt och tittade igenom bilderna på mobilen och hittade några från träningshelgen förra veckan ^^ På Billy och Erika ^^ Bill testade nya frisyrer, väldigt elegant ;P


Nu ska jag väl ta o göra något kul, eller nåt xD Får se ^^ Ikväll är det träning igen, ska ju kanske köra moppe dit då. Får se hur jag gör ^^
Ha det gött så länge ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0