PluggPluggPlugg!

Hejhej!


Idag avr det en seg dag kan man lugnt säga. Började med att vi skulle till Allé på morgonen med inriktningen och lyssna på en som jobbar med LAST'N. Det var ju ioförsig intressant så det var inte så jätte jobbigt =P I skolan sen så hade vi klassråd, vi pratad lite om hur det kommer vara på studenten och så. När vi ska springa ut och massa ^^ Vi springer ut näst sist om ignet ändras xD Segt eller vadå ^^ Men det blir nog bra, vi kanske inte ens vill lämna skolan =P Diskuterade också vilken låt vi ska hoppa ut till, Leo kom med den briljanta ideén att vi ska hoppa ut till Luftens Hjältar xD Det hade varit skit bra ju =P De sjunger tillomed "nu sticker vi" ^^ Det hade varit super xD haha ^^ Vi får väl se vad alla andra tycker, men det var flera som var med på ideén iallafall :)

Var med Frida en stund efter vi hade slutat, alltid kul =P Eller ja nästan alltid, man har ju sina dagar när inget är kul xD Sen har jag pluggat lite Naturkunskap, ska läsa lite mer snart tänkte jag =P Men inte för länge, då somnar jag xD Sitta och snacka med lite kul folk här med ^^ Om någon kul loggar in då vill säga ;)

Ni får ha en bra dag så hörs vi kanske imon ^^ Då är det skola, sen ska jag kolla på Sandras PA teater, eller ja det är inte bara hennes, men hon är med i den =) Sen ska jag sova hos Frida för det är Kungsbackaloppet på lördag och då ska vi hjälpa till =)

Ha det bra så länge!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0