Seriestart!

Tjosanhej!


Nu är man äntligen hemma från skolan =) Aningens tidigare än jag borde, slutade en timme innan jag skulle =) Väldigt skönt =) Gick förbi dinsko och köpte skorna med ^^ Fin fina =) Nu ska jag packa o lite så, är ju seriestart idag =) Vi har match mot Tofta (tror jag) ^^ Ska bli roligt! Äntligen är det seriestart, har väntat länge på det =) Får se hur det slutar sen bara =P

Ikväll har jag lust att bara sitta o möla massa gott =P Är så gottesugen så det inte är sant xD Vill ha godis och chips xD Men det lär jag nog inte få ^^ baka en kaka eller något xD

Men ni får ha det så bra, håll tummarna för oss i kväll =) Jag skriver kanske mera sen ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0