Sista dagen den här veckan!

Hejhej alla!


sitter nu i biblioteket i skolan och letar efter information om en sekt. Har ett arbete i religionen om att vi ska skriva om en sekt så det är bara att börja kämpa. Vet inte exakt vilken jag ska välja än, eftersom jag inte kan speciellt många =P Det känns rätt ensamt och mobbat att sitta här måste jag säga xD Alla bara försvann, gick upp i rök xD Frida skulle iväg och hålla en lektion tillsammans med två andra från klassen, det är något de måste göra i en I-valskurs. Sen försvann Jaffa med och skulle göra något liknande med någon från en annan klass. så nu sitter jag här för mig själv. Varken Leo eller Camilla är ju här idag tydligen. Ingen aning om vad dem har för sig xD Någon som vill hålla mig sällskap i 1½ timme framåt? xD

Jag får väl se om jag kan leta fram någon trevlig information och försöka få skrivit något ^^ Jag var inne på att jobba med Samhällen med, men det är jag för hungrig för =P Får sitta med det imorgon, jippie...

Ha det bra allihop, hörs mera senare ^^ Nu Puigga!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mila

Duktig du är som faktiskt är i skolan :) Du, det blir grill i slottsskogen imon om du vill haka på :P Alla är välkomna ifall du vill ha med någon annan också ^^ Kram!

2009-04-30 @ 13:45:06
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0