Snart träning ^^

Hejhopp!


Nu sitter jag här och slappar, ska snart åka iväg till träningen. Idag är det löpning som gäller, jag hoppas att det inte är med boll. Är så kass på det xD hehe =P Har för mig att dem sa att vi skulle springa på tid idag, får väl se hur det slutar då ^^ Sist sprang jag ju under 10 minuter, men vet inte om ja gör det idag xD Jag får väl göra mitt bästa helt enkelt ^^

Trött är jag med, hade vart gött att sova en stund innan träningen fast då lär jag väl inte sova ikväll xD Igår la jag mig vid 9 halv 10 typ, va riktigt gött att få sova ordentligt ^^ Jag märker väl hur sent det blir ikväll ^^

Vad ska folket hita på under lovet föresten? Något roligt? ^^

Nej nu gå och byta om. Ha d gött.
Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0