Tölö IF - Tofta GIF

Godkväll!


Nu har man spelat första seriematchen, förlorade med 0-4 men jag tyckte vi spelade hyfsat ändå ^^ Jag hade kul idag iafall xD Just nu, efter matchen, känner jag mig helt hyperaktiv. Typ som Erika, en duracell kanin xD haha =P Kanske var de två dextrosolen innan matchen? xD Vem vet, Vem vet ^^,

Nej nu får jag väl ta o hitta på nåt kul, någon bra film? Eller något annat mobbat xD haha =P
Jaja, ha det gött allihop ^^, Imorgon är det en match till som gäller (tror jag), mot lerkil xD HEjja Hejja xD Köta Kötta Kötta xD hahaha =P

God natt, Pusshej =)


Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; självklart får kvick det :D

2009-04-17 @ 21:53:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Tyvärr blev inte din blogg vald till att bli nominerad till veckans blogg. Men försök igen på torsdag och anmäl dig så kanske det blir din tur nästa gång!

Checka vilka som blev nominerade ;-)

2009-04-18 @ 15:59:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0