Tölö - Sandlyckan

Hejhopp eller Gokväll kanske ^^


Nu har man kommit hem ifrån matchen då som sagt. Det var kul att spela =) Vi vann iallafall med 2 - 0, var kanske inte så jätte rättvist, men vinst är alltid vinst =) Jag tycker att vi hade det mesta och bästa spelet, men dem hade flest vassa målchanser. Men så är det i fotboll, det slutar inte alltid rättvist, sånt man får ta. Men jag tycker det är väldigt dålig stil att när man tackar efter match så brukar man ta i hand och sånt, då finns de dem som inte tackar ordentligt. Visst man har förlorat men herregud, det är inte din dödsdom! Idag efter matchen när vi tackade som vanligt så är det några i andra laget som sträckte fram ett finger och tackade, hallå ett finger! Vem gör så? och andra som knappt vågade röra händerna när man tackade. Jag tycker sånt är så himla löjligt, varför kan man inte tacka ordentligt och sen sura så fall? Jag tycker det är riktigt dålig stil att göra så, då är man en riktigt dålig förlorare. Visst sen har an mött lag som vunnit och också gör likadant, då undrar man ju vad det är som är fel. Tror dem att vi spridet på något farligt virus eller vad är grejen? xD Ja jag tycker sånt visar på omoget beteende iallafall.
Väx upp och ta i hand ordentligt tycker jag!

Nej nu ska jag inte snacka mer om det :) Men fotbollen är en stor del av mitt liv, så är det ^^ Hade kunnat berätta massa mer kul saker som hände idag, men jag håller mig till handskakningen idag =P Kan berätta om resten någon annan gång =P Vart smått irriterad på några, men jag fick igen så jag gick runt o småledde o irriterade dem lite mer ;) Alltid lika kul =P

Eftersom d itne var någon kul på msn funderar jag på att sova kanske?! Nackdelen är att man inte är trött bara xD Vad gör man då? Jo sitter här en stund till ^^, Ska gå in på Youtube och kolla lite tänkte jag ^^ Ha d gött alal, sov så gott :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0