Träning!

Hejhopp!


Snart är det som sagt träning igen. Ska bli skönt =P Hoppas det går bra ^^ Blir nog inga problem hoppas jag =P

Skolan idag var enormt seg. Hade två håltimmar, kul... Första hålet satt jag och pluggade lite natur, men det blev fasligt segt så satt o väntade på Frida så vi kunde käka. Hon var rätt seg hon med xD Sen efter Religionen hade ja över 1 timma hål igen. Kul... Då pluggade jag till Idrottsprovet, vilket inte gick speciellt bra. Hittade inte svaren på frågorna =(  Så jag gav upp med det, så då fick ja sitta o kolla ut i tomma intet i drygt en timme innan Engelskan. Seeegt. Där kollade vi film, vilket var rätt gött för jag hade ingen ork till att jobba xD

Nu har jag bara slappat, borde plugga lite mer men orkar inte ^^ Skriver kasnke mer ikväll. Ha det bra så länge!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt, hur är det med dig idag? :)



Kram

/linnéa

2009-04-20 @ 19:15:32
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0