Träning!

Hejhopp!


Så nu har man överlevt ännu en skoldag, bara en kvar innan lovet! Längtar!! Idag var det rätt segt, känns som man har haft en massa slötid. Fast jag fick faktiskt köpt min studentklänning idag, på Marknaden! Bara 130 kr ^^ Alldeles lagom =) Ska lägga upp en bild sen kanske =P Annars får ni vänta till Studenten ^^ Ska bara köpa en bra bh till och fixa ett par skor. Väntar ju fortfarande på skorna från Halens =P De kommer förhoppningsvis om en vecka ^^

Nu ska jag snart åka och träna, har ju träning idag istället för igår eftersom att herrarna lånade våran träningstid till match. Så nu har vi träning två dagar i rad istället.

Men nej om jag kanske ska leta upp någonting att käka =P Har ett sug efter någonting ^^, Sen träna..
Skriver nog mer efter träningen tror jag. Lägger kasnke upp en till del av Dumbo med ^^

Ha d gött så länge!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0