Träningsläger över = Trött som ett as!

Godkväll!


Nu är jag hemma igen efter två dagars träningsläger. Det har varit roligt men jobbigt ^^Vi började ju igår vid halv 10 och vi höll på till idag vid fem ungefär.
 
Igår hade vi tre träningspass, lagom jobbigt typ xD Var helt död på kvällen, och det blev ju inte bättre av att när man väl gått in i duschen så tar varmvattnet slut så jag fick duscha kallt xD Inte kul kan jag lova xD Lyckades även att bränna mig i ansiktet när solen stod på hela dagen. Jag försökte sova vid 11 typ, de andra i laget sjöng sing star då men jag var så trött så orkade inte det =P Men när jag nästintill somnat kommer Erika och ropar "AGGE" sen slänger hon sig över mig och försöker kittla mig under fötterna xD Det var inte roligt =P Var så himlans trött ^^ När alla väl blev tysta strax efter tolv någon gång somnade jag ju ändå inte, tog väl fram tills ett ungefär innan jag somnade xD

Imorse vaknade jag kvart över 8 ungefär, utvilad men enormt trött i kroppen speciellt benen. Tog bort madrasser med mera och åt frukost, sen var det träning igen. Idag hade vi ett träningspass klockan tio som höll på till tolv ungefär. Benen kändes redan då. Sen skulle jag hjälpa till med lunchen som vi åt vid ungefär halv två. Tog ett tag att fixa iordning =P Vid halv t¨re åkte vi till Tingberget för att spela match mot Fjärås. Det gick inte speciellt bra, alla var trötta efter lägret och alla träningar så spelet blev inte det bästa. Emelanåt hade vi bra chanser och resultatet borde kasnke varit lite mer jämt, men shit happens. Vi förlorade iallafall med 1-6, kasst =P Men jag är ändå positiv eftersom... Jag var Nära att göra mål xD Nära =P Hade jag inte varit så slutkörd hade jag kanske blivit 500 kr rikare =P Men jag tar detnär serien drar igång istället ;) Den börjar ju på Fredag =D

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, hänga här eller vid tvn kanske ^^ Ska iallafall inte göra några speciellt ansträngande saker xD Imorgon är det ju skola igen iallafall ^^ Så då ses vi igen =)

Ha det så bra så länge ^^
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora

sv; men kommer inte gå :(

2009-04-14 @ 08:33:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0