Träslövsläge - Tölö

Gokväll!


Nu har jag varit hemma i en halvtimme typ ^^ Har spelat match mot Träslövsläge, vinst med 3 - 1 =) Det var så grymt kul =P Hade lätt kunnat spela en halvlek till ^^ Planen vi spelade på var helt underbar den med, och vädret var härligt. Ja allt satt där det skulle ^^ Jag fick föresten ett gult kort xD Mitt andra i år, men det första jag nånsin fått på en seriematch xD Jag har spelat fotboll i 14 år snart och aldrig fått något gult kort förren nu, och då har jag dessutom fått två på bara den här säsongen xD Lite  komiskt tycker jag det är =P  Men det kanske bara är jag =P Fick beröm för spelet idag med, var kul ^^ Håkan tyckte jag var bäst på plan ;) De ni xD Jag har mina stunder ^^,

Imorgon är det skola igen. Jippie xD Hoppas vi får reda på proven, men det lär vi ju säkert inte få xD Ska försöka sitta och plugga ordentligt på håltimmen imon med, och vi vet ju hur det brukar gå xD Usch det är så himlans mycket som ska göras =S Jag känner att jag inte har tid till att plugga, har ju fotboll och vill inte hoppa över en träning eller match för att plugga. Får väl skylla mig själv då, prioritera är inte min grej lixom ;) Brukar prioritera det som är roligast, inte det som är viktigast xD

Har ju som sagt grymt mycket kvar att göra, så som:
- Samhällsarbete, jämföra ett I- och U- land (sista arbetet i samhäll!)
- Hälsopedagogik, ett häfte som jag inte ens öppnat xD
- Fritid för Funktionshinder, Några häften som vi ska lämna in fattar inte mycket av det
- Svenska, läsa en bok och skriva någonting om den referat eller vad det nu var plus boksamtal
- Engelska Nationella, tre prov:skriftligt, hör/läs förståelse och muntligt
- Religion, skriva om en sekt, byte religion tre dagar, prov judendom kristendom och islam
- Tio timmars Äventyrsutbildning med Inriktningen

Ja ni kanske inte tycker det är så jätte mycket, men arbeterna är rätt stora och speciellt samhällen, där fattar ja inte ett jota xD Så om ni är smarta inom det ämnet så hjälp mig =)

Ja men jag ska väl ta o dra mig. Funderar på att sova, har lixom inte något bättre för mig. Så är jag förhoppningsvis pigg imorgon i skolan =) Ha det bra allihop, hoppas ni har haft en bra helg =) Gjort något speciellt?
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0