Tv Night!

Godkväll!


Ikväll är det som sagt tv kväll, ska se på NCIS och House =) Trevligt Trevligt ^^ Med lite cola och chips framför tvn blir det super =) Har precis suttit och försökt öppna colan, går inte så bra. Lyckas inte få upp korken xD Haha, grymt kul igentligen =P

På gympan idag sprang vi cooper testet, jag kämpade mig igenom det =P Sprang på tiden 11.19, fick VG på det, hade jag sprungit på 10.46 hade ja fått MVG =P Men det var en liten bit ifrån tyvärr :) Men jag klarade VG iafall =D Hade Engelska B Nationella i morse med, tror det gick bra, G iallfall hoppas jag ^^ Det var rätt svårt, fattade inte hur/vad man skulle skriva, var ju två olika saker man kunde välja mellan men det jag skrev kunde typ passat till båda så jag hoppas det blir bra xD

Nej men nu ska jag dra till tvn ^^ Hörs kanske senare får se om jag orkoar sätta mig här igen.
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0