Uttråkad!

Satt och läste på Lindas blogg i väntan på att maten ska bli klar =P Så hittade jag den här listan, har inget bättre för mig ändå ^^ Gör den du med =P

Din kropp:
Hur lång är du: 168 cm.
Hur mycket väger du: 58 kg.
Vilken skostorlek har du: 40-41.
Är du nöjd med din kropp: Jo näst intill =P
Skulle du kunna plastikoperera dig: Nope
Välj en sak du tycker är fulast med dig: Ansiktet och håret
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Vilken hårfärg har du: Brunett
Har du långa naglar: Njae, eller vissa =P Har ingen vidare ordning på dem xD
Har du en finne just nu: Jag har levt med finnar ett bra tag, har ett antal. Mer än ni anar xD

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: Trött och hungrig
Vad tänker du på just nu: Mat
Saknar du någon just nu: Kanske =P
Gillar du någon: Jag gillar flera ^^
Är du kär: Nix
Är någon kär i dig: Det har inte jag koll på, men antagligen inte xD
Älskar du någon:  Jadå
Hatar du någon: Nej
Hur är du om du är hungrig: Beror på hur hungrig ja e, men lättirriterad, grinig ibland
Hur är du om du är trött: Seg, har ingen lust till något, grinig
Hur är du om du sovit i tre timmar: Det vill ni inte veta =P Men hemskt grinig ^^

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: Vet inte riktigt =P
Du skulle egentligen velat bo: Vet inte riktigt, någon plats nära vattnet ^^
Din högsta önskan är: Att lyckas bra efter studenten och få komma iväg till USA som Au Pair
Du skulle vilja ha: Pengar ^^

Ditt rum/Lägenhet:
Vilken färg är det i ditt rum: Hmm, vita väggar (med rosetter) och träpanel =P
Vilken färg är ditt påslakan: Blått, gult, grönt m.m. Nalle Puh o gänget på ^^
Har du kläder på ditt golv: Jo en del, fast det var värre imorse ^^
Har du tidningar på ditt golv: Nix
Har du något annat på ditt golv: Damm, plastpåsar, kläder då o ja inte mycket mer. Mattan hade torkat så den fick ja slänga xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0