Valborg!

Godkväll!


Ja idag var det ju Valborg som sagt, säkerligen många som är ute och dricker eller ute o festar m.m. Säkert många som itne dricker heller =P Jag har iallafall inte ens varit ute ikväll =) Har suttit och kollat film med syrran ^^ Vi såg Patrik 1,5 och Heartbraek Kid. Båda två var bra tycker jag ^^ Hade en kul kväll iafall =P Rekomenderar att se båda om ni inte redan gjort det xD Många goda skratt ^^

Imorgon så har vi träning vid ett sen ska jag vara med Frida på kvällen. Annars inte mycket som händer, ska nog städa tror jag. Kan behövas =P Vem vet, kanske en sväng med hunden bort till vattnet med =P Hon är så himlans rolig när hon springer där xD

Aja, ska hoppa i säng nu, det var ju ändå inget kul folk här så varför vara uppe? Hopaps alla haft en bra kväll och somnar gott =)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0