Yoga var det ja!

Hejhej!


Nu är jag hemma igen efter träningen, vi ahde ju Yoga som sagt. Det var väl inte roligt direkt, men behagligt ^^ Jobbiga rörelser, det lär hjälpa mig mycket om jag fortsätter med det =P Jag är inte speciellt vig så vissa rörelser är rätt jobbiga, men man blir ju bättre av att fortsätta o öva =P

Nu snart ska jag ta en dusch, sen ska jag käka och slappa =) Tänkte sätta mig och kanske kolla en film och äta lite chips eller så ^^ Möjsigt värre =P Är rätt seg av mig idag så tänker inte göra mer ansträngningar än nödvändigt =P

Nu ska jag snart hoppa in i duschen för hoppningsvis =P Om Jannicke kan bli klar xD
Ha det göttans så länge ^^
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0