Hoppsan!

Hoppsan sa! Nu har jag visst inte skrivit på två veckor! Så långt uppehåll har jag sldrig haft innan xD Men jag har lixom inte känns mig motiverad till att varken skriva själv eller läsa andras. Har fastnat vid Facebook istället! xD Det är det där jäkla Farm Ville som fått en besatt xD

Jaja, nu är man ju som sagt arbetslös, typ iafall. Har ju vikariepoolen men hittills har jag inte blivit inringd förutom en dag. Det var i Vallda där Evve har jobbat innan, hon hade lämnat mitt nummer till dem :) Får hoppas det blir lite snart!

Jag har grym överskottsenergi efter att inte ha gjort någonting i typ 2-3 veckor. Visst jag får väl skylla mig själv som inte fått tummen ur att gå till Arbetsförmedlingen. Måste göra det någon dag snart. Sen måste jag få skriva ett bra cv! Och lite ditt och lite datt. Typ xD

Jag har även planer på att bli Au Pair i England :) Är inne på en hemsida där jag har lagt upp min profil som familjer kan kolla på och så kan jag leta runt efter familjer genom att kolla deras profiler. Väldigt smart faktiskt, gäller bara att få tag i en familj som man tycker verkar okej och som tycker att jag verkar okej. Får väl se hur det går. Jag hoppas på att komma iväg i Februari Mars någon gång. Men som allt annat i mitt liv lär väl det gå i stöpet. Måste kolla upp hur det är med visum och så med.. Aja..

I helgen var det två matcher, både fredag och söndag. Fredagsmatchen var grymt kul, gick riktigt bra och jag hade gärna spelat lite till :) Matchen i söndags gick inte lika bra, spelade Libero! Inte min vanliga position och känner mig väldigt stressad när jag hamnar där. Leif sa att han tyckte jag selade bra där, så får väl lita på honom :) Jag hoppas bara att det inte blir för mycket spel på den positionen xD

I Lördags vart det utgång med några kompisar :) Vart Frida, Camilla, Gina och Tina :) Hade grymt kul! Jag var så himlans flumms så det var inte sant, folk trodde jag vart helt väck typ xD När vi var på väg til ett ställe på avenyn gick vi förbi några som spelade musik och de hade typ en gorilla som maskott eller vad det nu var xD Han var kanske till för att skrämma förbigående eller något jag vet inte xD Men de andra skrek och jag o Camilla as flabbade xD Sjukt kul ;) Gjorde även Hi Five med honom på vägen tillbaka xD Det såg ut som om det var en liten kille eller något som hade dräkten XD Roligt var det iafall. Sen så var vi på ett ställa satt och tjöta ltie och dansade massor :) Var skönt att kunna släppa loss och flummsa :)  Måste ut snart igen, saknat det :)

Nu ska jag nog snart hoppa isäng tror jag. Har tränat ikväll, regnat hela träningen typ. Lite lagom segt faktiskt. Men det var roligt och det var fart på hela träningen för en gångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0