Hoppsan!

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev igen, okej bara typ fyra dagar men endå :P Har inte riktigt orkat sitta här och skriva. Vet knappt vad jag gjort under dagarna. Dagarna försvinner fort men jag minns knappt vad jag gör. Sitter väl antingen vid tv/dator och gör annat eller är ute med hunden eller fixar mat. Har inte den blekaste aning ;) IQ guldfisk xD

Men igår vet jag vad jag gjorde :D Jag var på Liseberg med Min syster ^^ Evve alltså, Har ju två xD Vi var kanske där vid tolv något sånt och åkte hem vid nio :) Så det blev en heldag ^^ Åkte massa, speciellt Flum Ride :) Man blev rätt blöt om man satt på fel ställe xD Var kul iafall. Spelade lite med, Evve vann en toblerone :D Stjärnvinst :) Och jag vann min största vinst nånsin! :D Förstapris i chipshjulet! Som är två chipspåsar xD Haha xD Hade ju önskat att man vann en sån stor väska, men icke det :) Man får vara nöjd med det man får :)

Idag har jag suttit och kollat på Harry Potter filmerna. Såg de två första, den tredje filmen började sofia och emils kompis kolla på när vi åt så jag missade mycket av den. Så då kollade jag på den efter dem xD Och nu har de satt på fjärde filmen. Får se om jag orkar kolla på den annars får jag ta det imon eller något sånt :)

Jag hoppas på bättre väder imon iafall, det har ju varit regn och tråk ett tag nu. Inget roligt när det håller i så länge. Serien startar imorgon med, för vårat andra lag. Jag ska inte spela, vilket kanske är bra det. Har inte tränat på år och dar känns det som. Sen jag blev stört förkyld innan balen och studenten så har jag inte kunnat träna ordentligt. För när förkylningen och det var över hade vi uppehåll och då var jag väl helt enkelt för lat för att träna själv. Men nu måste jag skärpa mig, har blivit alldeles för lat. Måste komma igång igen och få upp min kondis, för den har jag tappat för längesen! Tråkigt nog.

Menmen, ha detbra allihop, snart är sommarn slut så ta vara på det lilla som är kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0