Lalalala!

Idag har det varit en grymt seg dag! Har inte haft något att göra alls! Tråkigt!! Vill jobba!! Får väl se hur det blir me d :)

Imorgon blir det nog att sitta hemma igen, då är det fredag! Match på kvällen! Första på görlägne :D Längtar!! Hopaps bara jag pallar, och att jag får spela något kul xD Antagligen back =P Ytetrmitt är ju alltid kul om man slipper markering xD Jaja, får la se =P

Var ju på blodcentralen diag för att se ifall ajg kunde lämna blod osv. Men tydligen avr mitt blodvärde för lågt och så hade jag lågt blodtryck. Så ska kolla mig igen om ett halvår - ett år något sånt :) Om man kommer ihåg xD Haha :)

Nej nu bär det snart av till sängen :) Ha d göttans ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0