Solen tittar fram igen!

Idag när jag vaknade så var det strålande sol och skön värme! Äntligen har solen tittat fram igen :) Även om man känner sig lite tvuungen att vara ute när det är varmt så är ju det bättre än att ha regn och sånt jämt :)

Var ute med Ronja på en långpromenad vid 10, var grymt varmt. Men inget klagande här inge :) Betydligt skönare än om det hade regnat och varit trist :) Sen har jag inte gjort så mycket, varit ute och plockat in mer vinbär och suttit här. Kollat lite tv och så med. En lagom seg dag... Maten är på gång nu och efter den blir det en dusch. Sen ska jag nog åka och kolla när vårat andra lag spelar :) Det är ju serie start för det idag ^^

HA det bra allihop och njut av sommaren ^^

Kommentarer
Postat av: Mila

Sv. Åh tack! Nu tror jag att det äntligen är klart :P Har lite problem med första sidan bara men det ska jag förhoppningsvis ha ordnat imon. Kika gära in och säga vad du tycker om det färdiga resultatet! kram <3

2009-08-09 @ 22:12:11
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: Mila

SV. Åh tack! nästan klar nu, har ett problem kvar XD Kika gärna in och säg vad du tycker om det färdiga resultatet! Kram <3

2009-08-09 @ 22:13:11
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0