Suck

Okej nu ska jag ta och skriva lite till. Har ju som sagt inte varit speciellt aktiv här, men har inte haft någon vidare lust för det. Men så är det ibland, man känner inte för att sitta vid datorn. Har inte haft någon lust att skriva här heller. Men nu kommer det lite :P

Jag tänkte ladda upp bilderna från när jag, Frida och Johanna var på Model Lab sen. De kommer nog sist i detta inlägget :) Blev riktigt nöjd med bilderna där ifrån, grymt kul var det med :D Kan lätt tänka mig att gå dit igen ^^

Jag kommer föresten snart tappa tålamodet. Jag känner mig himlans irriterad och snart spricker det. Okej, är inte irriterad hela tiden, men när min bror är i närheten så blir jag typ arg och irriterad direkt! Klarar inte av honom, han är sjukt jobbig! Vill bara slå till honom emellanåt. Har en känsla av att det inte är speciellt bra att hålla inne sina känslor hela tiden, men jag känner ju inte för att bli skit sur för det minsta lilla. Men man blir så frustrerad på honom, går inte att förklara. Sen är det inte bara honom jag blir irriterad på, men han är den största anledningen till att jag blir irriterad.
Aja, inte för jag tror någon bryr sig igentligen, men det är skönt att skriva av sig xD

Nu ska jag snart dra mig till träningen. Är skönt att ha kommit igång igen, har saknat det massa! Jag mår bra när jag får träna, även om jag kanske inte gillar just en övning eller liknande så mår jag betydligt bättre efteråt! Blir avslappnad :) Är antagligen match på fredag med, Jippie :D

Imorgon ska jag och kolla hockey med Evve och Frida. Ska bli skojs skojs :) Får se vad man mer hittar på ^^
Ha det bra allihop :)


Bilderna från Model Lab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0