Tvätta Tvätta Tvätta

Idag är det tvätta som gäller! Roligt eller hur =P Nej itne det roligaste som sagt, men det måste göras. Det är ännu roligare när man får hjälp av sina syskon!! Hur många gånger ska man behöva be om hjälp för att få det? MEnar jag ska väl itne behöva gå och tjata på dem för att få hjälp med att hänga upp lite kläder, det tar lixom typ fem minuter. Men nej ingen hjälp här inte! Roligt med småsyskon som är så hjälpsamma! När man är klar så kan de gärna hjälpa till, men då finns det ju inget som man vill ha hjälp med. Osis eller hur...

Sen är det träning ikväll. Har fortfarande ont i låret, kakan sitter där den sitter. Även om det inte gör lika ont som i fredags så känns det ju fortfarande. Fick även ett knä i ryggslutet igår på matchen så där har jag med lite ont. Men ingen fotboll utan lite smärta :) Det måste ju kännas att man har spelat match xD
Igår på matchen spelade jag iallafall Libro! Det har jag inte gjort på år och dar xD Kommer inte ihåg när jag spelade det sist, men det var ju ett antal år sen. Spelade kanske där någon gång i början eller så. Kommer inte ihåg xD Men det gick bra iafall, lite ovant som sagt :) Jag vill ju gärna gå upp mycket i plan, men nu var jag ju tvungen att stanna hemma och ta djup och hela baletten xD Men men, det gick bara bra :) Vinst med 5-0 blidde det :D Gööttt! :D

Nej nu ska jag fixa lite mer med tvätten, har inte ens någon ork kvar att tjata på de två små där uppe! Ha d fint alla :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen blir det nog tvn :)

2009-08-17 @ 23:49:37
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0