5 dar kvar till jul!

Nu var det som sagt ett tag sen jag skrev :P Som vanligt xD Har knappt någon lust att sitta vid datorn längre. Är så omottiverad. Jag har inte lust med något alls, sitter hemma hela dagarna om jag inte jobbar. Lite små deppig känner jag mig. Men det är väl såna perioder man har ibland, det går väl över så småningom.

I veckan så jobbade jag måndag - onsdag. Var skoj :) Barnen är bra mysiga! :) Har ändå jobbat rätt mycket den här månaden endå, tror det är 7 dagar eller något sånt. Det var ju en del ;) Med tanke på att jag inte brukar jobba så jättemycket. Får väl se hur det blir framöver. Men det är lite jobbigt att bli inringd strax efter 7 på morgonen och så vill de att man ska börja jobba vid 8. Så ska man hitta buss som passar och hitta till själva förskolan. Lycka till xD Haha xD

Igår var jag i Ullared med familjen, jag, mamma och Evve åkte vid 7 ungefär sen så åkte de andra tre vid 11 tror jag när de slutat. De hade ju julavslutning igår, så nu har de lov. Jag hittade lite smått och gott, lite kläder. Hittade julklappar till farmor och farfar med och till pappa. Jag och Evve köpte tillsammans till pappa :P Får väl se vad han säger ;) Vi var väl hemma runt halv 4 igen så var borta rätt länge. Var aningens trött sen :P Inte så konstigt kanske.
Träffade Frida på kvällen och bowlade med henne och hennes pojkvän och hans kompis. Var skojs, inte för jag var speciellt duktig menmen xD Har typ träningsvärk idag med xD Haha, sjukt svag är jag :P

Idag har jag gjort knäck och kola, de blev kanske inte superbra xD Men de smakar gott :P Tror de skulle kokat lite till, men som sagt man kan äta det :P Man får nämligen inte ur knäcken ur formarna XD Lyckat va?!  xD
Får väl se vad man hittar på nu ikväll. Funderar på att kolla på någon film, köpte några igår :) Blir kanske att slå in de sista julklapparna med? Aja, som sagt, får väl se :)

Nu är det ju bara fem dagar kvar till julafton, känns rätt sjukt faktiskt. Men vi har ju massa minusgrader och litelite snö :P Får hoppas det håller sig såhär till torsdag. De sägs att det kanske ska regna eller snöa på onsdag, så får väl hoppas det blir snö så fall. Och att det håller sig kallt. Hade varit kul med en kall jul för en gång skull. Var väl typ jättelänge sen som vi hade kallt och möjlitvis snö på jul??

Jaja, lär väl inte bli mer skrivande innan jul om jag känner mig rätt, så God jul på er :D

Kommentarer
Postat av: Mila

Hej vännen! Det är klart att vi ska ses och fika, prata och vara allmänt oss ^^ Jag är sjukskriven som det är just nu så har inte så mkt för mig. Ring gärna så får vi se om vi kan träffas :) Kramar

2009-12-21 @ 17:39:38
URL: http://schoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0