Juldagen!

Igår var det Julafton, vi hade snö(!!) för första gången på ett par år. Hur underbart som helst, vem vill inte ha en snöig jul? :)
Farmor och Farfar kom hit som vanligt, jag och Evve åkte och hämtade dem i stan. Ville inte att Farfar skulle köra nu när det är sånt här väder, inte heller efter att han drickit lite :P
Det avr skoj iafall, men det bästa var nog Lutfisken!! Det är det jag ser mest fram emot ^^ Fasligt gott :P Förstår inte folk som inte tycker om det ;) Självklart blev det ju massa annat gott med, godis, lite frukt och lite annan julmat :) Massa mat helt enkelt!
Fick fina små klappar med :) Lite smått och gott, var nära att mista en klapp till hunden. När hon väl börjat öppna sina klappar så vill hon ju öppna allas :P Åpen hund vi har ;) Hon blev helt virrig av allt gott, så söt är hon. Hihi :)

Idag har jag inte gjort mycket alls. Åt gemensam frukost vid tio typ, sen satt jag vid tvn tillsammans med resten av familjen och kollade först på slutet av Nanny McPhee, sen såg vi Nu är det jul igen 1,2,3. :) Det vart skojs :P Sen har jag suttit här en timme ugnefär. Nu börjar jag bli lite småhungrig, ska kanske gå ner och kolla vad vi ska fixa för käk. Lutfisk hade ju inte varit helt fel ;) Mumma!! :D

Imorgon börjar mellandagsrean! Självklart ska jag hänga på låsen och vara där och kolla om man hittar något skoj! :) Får väl se hur det blir :P Alltid kul med Rea!! ^^

Om en vecka är det ju Nyår med. Ska antagligen till Camilla då :) Vi får väl se hur det hela slutar. Kanske inte ens komemr ur sängen XD You never know ;)

Hoppas alla får en trevlig Jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0