Mellandagsrean!

Både igår och idag så har jag varit nere och kollat på mellandagsrean. Har inte alls hittat mycket kul/fint. Tyckte inte att det var speciellt mycket roligt över huvud taget. Hittade dock 3 t-shirts, 4 linnen (som iofs kostar lika mkt när det inte är rea), en fleece tröja och en annan tröja :P Alltid något :)
Hade ju hoppats på att hitta mer t-shirts, är verklgien i stort behov av det. Men icke sa nicke, inte i min prisklass iafall :P Är ju inte gjord av pengar xD

Imorgon ska jag jobba i ishallen, sen ska jag kanske på bio med Frida m.fl. Får se hur det blir med det :) De ville se Avatar, men varför ska jag betala för att gå på en fim jag inte ens vill se? :P Förstår mig itne riktigt på den intressanta i den filmen, massa konstiga blåa gubbar som springer runt och fular sig? Jaja, den faller väl inte mig i smaken helt enkelt.

Tisdag ska jag jobba i ishallen igen, då från 9-17, lite lagom segt men jag får ju betalt. Onsdag blir det återigen ett pass i ishallen, då mellan 9-15. Sen på torsdag så är det ju Nyår! Då ska jag nog hem till Camilla :) Blir nog mys hoppas jag, får se vilka som kommer dit ^^

Herregud vilka fullspäckade dagar :P Jag är ju riktigt uppbokad ;)
Jag hoppas att alla har haft och får en bra jul och nyår! :) Så tackar jag för mig den här gången ;)
Pussohej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0