Zzzzzz

Jag är fruktansvärt trött, skulle kunna somna på stuts! Men lite dumt att sova nu när klockan snart är sju, då somnar jag ju inte sen :P Hehe ^^

Smällde precis i mig en pizza så nu är jag proppmätt! Åt nog lite för mycket, känns som om det ska svämma över :P Kanske inte så smart, men jaja.

Har inte varit speciellt aktiv här, har tröttnat lite på datorn. Suttit mest vid facebook typ, man blir lite beroende av det xD

Jag letar ju au pair familj och har pratat med en som har två pojkar på 5 år och 5 månader. Super söta :) Får se om jag får svar från henne snart igen, för hon pratade bara med mig och en till för tillfället. Så får väl hoppas att jag får åka dit ^^ Just nu vill jag bara härifrån, börja göra nånting om dagarna istället för att gå hemma och tråka.

Usch att vara arbetslös är så enormt tråkigt! Jag vet med mig att jag borde söka mer jobb, men för tillfället så är jag så less på allt. Det är inte direkt roligt att sitta och skicka iväg cv till jobb man ändå inte kommer få. Menmen, man hittar väl något så småningom!

Nu ska jag väl gå ner en stund, får väl se vad man hittar på. Lite tv kanske eller något sånt, eller pussla lite till :P

Jaja, ha d gött alla :)

Kommentarer
Postat av: frida

:( vill inte att du ska åka :( fast jag kan väl ändå förstå dig :( kännes som jag dissar dig :*(

2009-12-05 @ 23:06:42
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0