Ännu en födelsedag över...

Hejhopp!



Ja som sagt, idag fyllde man då år. 19.. Jag känner mig gammal xD Vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Har alla detta problemet när de går sista året o ska ta studenten o sånt? =P Tips vad man ska göra då, tack xD

Haft en helt okej dag iafall. Skolan var skön idag, inte så mycket att göra. Religionen kul som alltid =D Jag vet, jag är rätt skum som gillar religion, har aldrig gjort det innan. Sen så läste vi knappt någon under högstadiet heller för den delen xD Men sak samma. Blev väckt i morse av att familjen kom in och sjöng för mig, kände mig ju nästan pigg =P Fick presenter iafall, lite smått o gott. Tack för dem =D Sen blev det lite tårta efter maten med, gottit ^^, Har suttit o kollat film med mamma också :D Trevligt ^^,

Nu ska jag snart hoppa i säng, upp till skolan imon bitti. Ioförsig har jag sovmorgon men måste dit tidigt för att skriva klart mitt arbete som ska in på onsdag. Duktiga mig :D
Men nu sova som sagt :D
Ha d gött ^^,


Dagens Citat: "Kvinnor kysser ofta bättre än män."  Madonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0