Bilder i mängder ^^,

Hej hopp igen :D


Äntligen Hemma :D Det var på tiden är så fruktansvärt trött.. och självklart har det börjat snöa udner dagen, så fick man gå i snöfall.. Det är kallt om ni missat det!! xD Här är lite bilder från snön ^^, Vovven har hoppat runt där med idag :) Min älskade hund :D Som mobbas...


















Huset ^^,


Min studentmössa har kommit med :D




Jaja, snart ska jag nog äta :)
Sen är det match =D Får se hur mycket jag orkar spela, är ju som sagt förkyld o har ont i halsen..

Ha d gött alla :D


Dagens citat: "Det säkraste sättet att bli bedragen är att tro sig själv vara slugare än alla andra."  Francois de la Rochefoucauld

Dagens Namn: Frida och Fritiof    Grattis till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0