Fredag kväll...

Hejhej i lingonskogen...


Idag så vart det skola som vanligt.. Orkar inte mer skola, vill ha lov igen xD Jag vill ha ett jobb så att man kan göra nåt vettigt efter skolan med, nu så hänger man framför tv/dator och är på tråkiga träningar typ..

På tal om träningar, den träningen vi hade idag var roligare än förra veckan, men kan fortfarande inte kalla den rolig. De känns så meningslösa, känns inte som om att jag får ut något av dem. Jag vill ha en ordentlig träning, även om man tycker det är jobbigt just då så har jag hellre en jobbigare träning än den här. Man vill ju vara riktigt trött efter en träning, och det är man inte nu. Men på söndag har vi boxning, då kommer det bli en ordentlig träning =) Skönt :D

Men nu är det ju fredag iallafall, äntligen helg! Imorgon är det lördag och då ska jagoch Frida åka Pulka =D Om inte snön får för sig att smälta lite så att vi inte kan det.. Men nu ska vi vara positiva (för en gångs skull) =D Blir d mindre snö så man inte kan åka pulka får det bli fika me varm choklad istället ^^, Sen ska jag kolla på Melodifestivalen på kvällen, det är ett måste =D



Nu ska jag snart hoppa i säng, börjar bli trött =)

Ha d gött alla :D


Dagens Citat: "De människor som fått ut mest av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut."  Colette

Dagens Namn:  Vivianne   Grattis till er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0