Happy Hour :D

Tjingeling!


Idag i skolan var det rätt segt, var fasligt trött o sötsugen hela dagen typ =P Fick väl igentligen inte så mycket vettigt gjort i skolan, men så är det ibland. Efter skolan när jag o Camila gick till stationen, tog vi en sväng in på Hemköp o köpte kokosbolar o power king. Så efter en power king och två kokosbollar blidde jag ltie piggare, på bussen var den en liten bäbis som satt o sötade sig så han muntrade upp mig =) Så när jag väl gick från bussen hem gick jag och log hela tiden xD Så nu är jag på bra humör :) Efter maten tog jag en sväng me hunden, var ute i 1½h ungefär =) Jätte härligt. Hade kunna gå hur länge som helst kändes det som ^^ Fast när musiken dog så var det inte lika kul, då hade jag ingen musik att gå o digga till xD hihi ^^,

Nu sitter jag här, funderar på att gå ner och baka scones =) Gottit :D Är bara så kladdigt att göra. Men det får man leva med ^^

Ikväll startar ännu en säsong av Navy CIS :D Äntligen :) Det programmet är grymt :P Abby är nog bäst xD haha =P Ska sitta bänkad framför tvn^^,





Dem äger =D

Jaja, nu gå ner o fixa mina scones :D


Dagens Citat: "Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid."  Benjamin Franklin

Dagens Namn:  Alexandra och Sandra     Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: taddo

Ett leende från ett barn sägs kunna bota depressioner. Ett leende från ett barn utlöser massa lyckohormoner i kroppen. Ska vara någon instinkt hos oss människor. :P Ler ett barn vet vi att de mår bra därav är våra känslor lättade :P Fråga inte varför jag vet sådant. :P Fungerar att äta några kilo choklad med ska ge samma effekt :P

2009-02-17 @ 20:37:08
URL: http://taddo.blogg.se/
Postat av: Leonora

Bajs på dig säger jag bara :D

2009-02-17 @ 21:10:02
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0