Inget jag rekomenderar...

Tjolahopp igen!


Har nu haft träning, det var lite väl halt i skogen idag =P Men vi kom runt ^^ Vi sprang två varv och sen gjorde vi fem ruscher i uppförsbacke. Helt okej, har träningsvärk efter boxningen igår xD Armarna är helt döda typ ^^ Eller ja, det var ju värre i morse ioförsig =) Men sånt går över ^^

Efter träningen och efter jag hade duschat tänkte jag fixa lite kvällsmat =) Tog youghurt och la i ltie kiwi bitar. Inget jag rekomenderar!! Det var inte speciellt gott xD Hade nog varit goare om man hade haft vanilj youghurt och en goare kiwi. Den jag hade avr nog lite övermogen xD Eller på väg att bli dålig elelr nåt xD Haha =P Om det är någon som testar så kan ni väl säga om ni tyckte det var gott eller inte, det är kanske bara jag som har konstig smak. Vem vet ^^,

Nu tänkte jag iallafall spela lite Heroes. Det är rätt kul =P Så länge det går bra då xD Vilket det inte alltid gör. Jag är för feg så jag vågar ju inte kriga mot några ^^ Haha xD



Jaja, nu spela spel som sagt ^^,
Ha det gött o sov så gott =D


Dagens Citat: "Lär dig att säga nej. Låt inte munnen överbelasta ryggen."  Jim Rohn

Dagens Namn: Torsten och Torun   Grattis till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0