Ishallscafét ^^

Hejhopp!


Nu sitter man i ishallscafét, är sällskap åt Frida som för tillfället jobbar själv ^^ Har raggat upp hennes dator för tillfället =) Ville inte sitta här helt ensam och lämnad åt mitt öde =D okej så hemskt är det inte ^^, Hon sitter här brevid (emellanåt) med andra delen av twillight boken och läser lite ^^
Frida jag vill bara säga tack =) Du gör mitt liv så härligt ^^, Man blir så glad av dig ^^, Du stöttar mig när jag behöver det, och det känns så bra att du finns där om jag behöver prata eller vad det nu kan vara =) Du är en av de bästa vänner ja nånsin haft =) Friends forever <3



Ja, ska väl sluta skriva nu ^^, Blir kanske lite mer sen, beror på när jag kommer hem =)
Ha det fint alla =D

Kommentarer
Postat av: frida

älsklingen!! du vet inte hur mkt du betyder för mig<3<3 du får aldrig ALDIRG lämna mig!!! frinds fore ever <3<3

2009-02-26 @ 20:06:15
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0