Jag ser det snöar, Jag ser det snöar...

...igen!!!


Ja hej igen..


Nu sitter man här vid datorn igen ^^, Har kollat på melodifestivalen ikväll, var väl inte några jätte bra låtar, men de som gick vidare var helt okej. Har vart me Frida hela dagen emd typ :D Vi åkte till Kungsbacka skogen i morse med Ronja o Jannke, vi hade med oss varm choklad o lite fika ^^, Mysigt värre =P Ronja sprang runt som en idiot o hade as kul så det var ju bra xD haha =P

Idag har det ju snöat massor igen, eller ja det började snöa mellan 3-4 tror jag ungefär och det snöar fortfarande. Det har kommit massor av snö!! Fast jag tror att det kommer att töa bort imorgon eftersom att det bara är en halv minus ute ^^, Jag både hoppas och hopaps inte att det töar bort, är ändå härligt med snö, MEN.. Det är som sagt slutet av februari och jag vill ha vår!! Men man kan inte göra annat än att vänta ett par veckor till =P



Men nu ska jag nog snart hoppa i säng ^^, Frida ska sova här med inatt, får väl se om vi somnar xD Kan ju gå lite hur som helst xD Haha ^^,


Aja natti natti då era nattugglor :D


Dagens Citat: "Lita på din intution. Oftast bygger den på fakta som arkiverats strax under medvetandenivån."  Joyce Brothers

Dagens Namn:   Hilding   Grattis till er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0