Lov!

Tjingeling!


Igår jobbade jag i Ishallscafét med Frida, det var skojsigt =P Tog lite flums bilder med xD Får se om jag orkar lägga upp dem ^^, Det var en del =P Sov hos henne sen på kvällen med, vi skulle nämligen upp o öva på teatern idag =P
Idag har jag som sagt övat på teatern, alla utom Leo. Hon försov sig ^^, Sånt händer =P Efter vi övat lite så åkte vi in till Kållered och käkade på Grafitti (?). Det var riktigt gott =D Sen hem och ut me vovvsingen :) Var riktigt skönt att gå ut på en promenad. Blåste inte så mycket heller så vädret var perfa :D När jag kom hem igen satt ja och pratade lite med mamma och sattvid datorn. Vi la in lite låtar på henens nya fillifon med :)

Jag har kommit fram till vad jag vill göra efter gymansiet =D Äntligen säger jag bara xD Jag vill jobba som Au Pair i en svensk-engelsk familj i England =D Det hade jag nog tyckt vart skoj =) Jag ska se om jag kan komma iväg i höst men får se =) Jag håller tummarna för att jag lyckas xD

Imorgon ska jag slappa, ta hand om hunden osv =P Ska se om jag kan få gjort ltie läxa med ^^, Men jag lär väl inte lyckas xD Haha =P

Aja, nu ska jag hoppa i säng ^^,
Ha d gött ^^,


Dagens Citat: "Var dig själv. Alla andra är redan upptagna."   Oscar Wilde

Dagens Namn: Fanny och Franciska   Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Får man komma och kolla på eran teater?

2009-02-10 @ 10:59:39
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Vad bra! Det hade varit jätte roligt att få komma och se den!

2009-02-11 @ 09:38:00
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0