Matchen!

Hejhopp igen xD


Nu är en match genomförd xD Vi spelade mot Löftadalen, förlorade med 2-0. Men det gjorde inte så mycket, jag trodde faktiskt att vi skulle förlora med mer xD Det va första matchen som vi spelade i laget, man har ju spelat med några innan men det var många som jag aldrig spelat med. Jag kan ju inte ens namnen på alla i laget, haha xD Det var en helt okej match iallafall som sagt =) Med lite damp på spelarna och på domaren.. och på bollen som inte ville synas... Den var nämligen gul och smälte in i omgivningen xD eftersomd et va snö på plan o runt om såg jag emellanåt bara något som rörde sig men inte vad eller vart xD
Fick mitt första gula kort med!! Men vet inte varför xD jag blev nämligen nerdragen, okej jag föll rätt lätt med, sen när båda låg på marken höll ja fast henne lite o då blåste domaren o gav mig ett gult kort xD Var as sur, för han blåste inte när dem drog ner oss eller drog i oss men tvärtom gjorde han.. xD Jaja :P Man måste få va ltie sur emellanåt ^^




Nu ska jag snart sova :D
Ha d gött alla så hörs vi imon

Kommentarer
Postat av: Leonora

Kvick är en legend på planen ;)

2009-02-19 @ 11:32:06
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; hhaahaha, kvick is daz shit, dass skit xD

HAHAHAAHAHAHAHAHAH Xd

2009-02-19 @ 12:44:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tihi, du e bäst de vet du :D Roligt att spela med en boll som inte sysns :S som med utan glasögon då?

2009-02-19 @ 21:37:40
URL: http://schoney.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0