Pilates!

Tjohejsan!


Ikväll så ska man träna igen, har itne tränat sen i Fredags så ska bli skönt =) Jag älskar att träna det får mig att må bra. Även om man inte alltid är så sugen på det så är det skönt efteråt =) Ikväll ska vi till Spiro och träna Pilates har aldrig gjort det innan så får väl se hurd et går. Jag har ingen aning om vad man gör heller =P Jag har fått för mig att pilates är någon sport för viga personer, och som alla vet är jag inte vig xD Jag kan inte ens stå med raka ben och böja mig ner så att jag rör fötterna.. Hmm.. Bör kanske sattsa på att bli vigare, det är bra när man blir gammal =D Min mamma är till och med vigare än mig, det känns hemskt så att säga xD Ett mål för i år kasnke? Att sattsa på att bli vigare? Okej, man behöver ju inte vara så över vig, typ som gymnaster eller så. Men iallafall att man kan röra sig utan att känna sig som ett kylskåp =) Saknar brottningen lite, det kändes som om att man blev vigare av den =) Eller så var det bara inbillning.




Jaja, snart ska man ner och äta tror jag. Måste ju få lite i magen innan träningen iallafall. Ikväll är träningen tidig så det är ju skönt, så har man resten av kvällen fri sen =) Det är ju final i Top Model ikväll =D Jag ska sitta bänkad och hejja =) Nu är det bara tre kvar, Annaleigh, McKey och Sam =) Vi får se vem som vinner ^^,






Who is the winner? =P


Jaja, nu gå ifrån datorn ^^,
Ha d gött alla :)



Dagens Citat: "Bättre att dö stående än att leva på knä."   Dolores Ibarurri

Dagens Namn:  Yngve och Inge   Grattis till er =D

Kommentarer
Postat av: Leonora

min underbara kvick :D

2009-02-11 @ 22:40:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0