Segt värre...

Hejhopp!


Idag har jag vart ute me vovvsingen inne i stan, gicke n sväng när mamma avr o klippte sig :) Det avrt skönt :) Skingra tankarna lite, inte för att det gjorde så mycket nytta eftersom allt blev skit så fort jag kom hem igen och det blev mycket rörelse.. Sen har jag varit o handlat med mamma o bror min. Är förvånad att man inte dog.. Tänker då inte skriva alla mina tankar här eftersom att man då får skit för det. Men ni kan ju använda huvudet och försöka förstå varför det vart jobbigt. Fast vet man inte om allt innan så är det svårt och veta varför också ioförsig. Men men... Sen ner och jobba med Frida. Orkar inte det igentligen, hela jag är typ död nu. Har ingen ork till något alls och är allmänt grinig, även kallat PMS kanske.. Hmm.. Sen beror det nog också på att jag har sovit hel kasst i ett par nätter nu, vet inte varför men det har jag gjort. Har gått och lagt mig vid 21-22 och gått upp vid halv 9. Har ändå vaknat hyfsat pigg, men man har ju vaknat ett antal gånger under natten, vilket är rätt irriterande. Får väl försöka lägga mig hyfsat tidigt efter jobbet, men har en gnagande känsla av att det inte blir så. Tänker inte säga varför..





Igår var det finalen i Top Model. Det stod mellan McKey, Analeigh och Sam. Första som åkte ut var Analeigh, lite tråkigt tyckte jag, för henen gillade jag =) Hade hoppats på att hon vann, men icke det. Sen så stod det ju mellan McKey och Sam, och då vann McKey. Jag gillade itne henne, vet inte varför men det gjorde jag inte ^^, Men hon var bättre än Sam =)
Grattis till henne då =P



Nej nu ska jag nog gå o läsa lite eller något sånt, försöka få bukt med mig själv. Är ju rätt svårt har jag märkt =P

Ha d gött alla ^^


Dagens Citat: "Varför denna brådska? Det brinner ju ingenstans."   Ryskt ordspråk

Dagens Namn: Evelina och Evy  Grattis till er :D 

Grattis Syrran =D

Kommentarer
Postat av: Leonora

Härligt härligt :D

2009-02-12 @ 13:24:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; Bullen is teh shit :D

I sommar får du det :D

2009-02-13 @ 15:46:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0