Skola...

Hejhopp!


Nu sitter man i skolan igen, ovanligt eller hur!! Skulle haft naturkunskap nu, eller ja jag har ju det igentligen bara det att jag sitter här istället :D Vi ska läsa igenom ett tjockt häfte, och det är inte lite tjockt heller.. Men bara att läsa på. Perfekt kvällsläsning, lär ju somna som en stock =P Det handlar om narkotika och sånt, vi ska skriva en reflektion på det tills på fredag. Kul! eller itne. Lämnade in mitt arbete om Anorexi idag med, så nu är det borta. Bara resten kvar...

Snart kommer nog Frida från sin lektion med och då ska vi vänta på Emelie sen ska vi till bamba och äta av den utsökta bambamaten...  Ja det går att diskuteras, bambamat är helt okej emellanåt men ibland undrar man vad dem har i.. Jag är glad att jag aldrig fått småkryp och skit här iallafall. xD

Jaja, nu iväg till biblioteket och läma tillbaka en bok ^^,

Ha d gött så hörs vi nog ikväll, efter träningen =)

Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Nej, man tycker ju inte de...

2009-02-23 @ 20:34:30
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0