Skolan!

Hej igen!


Sitter i skolan och segar, har lunchrast nu.
Jag tror det är något fel på värmen här, för jag har fryst hela dagen! och jag är itne den enda xD Jag brukar faktiskt itne frysa i skolan så detta är hemskt xD

Ge mig ett värmeelement xD Camilla var är du? =P


och vårat projektarbete skiter jag i snart, hoppar av skiten! Pallar inte mer helt ärligt! Vi behöver typ ett krismöte i vår grupp eller något sånt! De här går inte, jag får itne gjort någonting känns det som. Jag vet ingenting mer än när vi ska ha teatern och vad jag ska säga. Jag vet att vi ska bjuda på fika men hur vette fan, det är det nog ignen som vet. Jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig heller. Kommer sitta där som en jävla idiot och göra bort mig totalt. Varför kom vi ens på dne här iden? Skulle mycket hellre ha gjort nånting med en klass eller så istället, eller haft en insamling till rädda barnen eller liknande.
Teater är ju lixom itne riktigt min grej, har scenskräck! xD

Nej nu ryckat loss för idag, iväg till nästa och sista lektionen. Svenska! Jippie!! Kommer väl typ somna xD
Aja, ha d gött alla så hörs vi kasnke senare efter matchen om jag hinner/orkar.

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; haha, jo xD

2009-02-18 @ 11:15:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; haha, kan tänka mig d ;)

2009-02-18 @ 11:15:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0