Skolan igen...

Tjolahoppsan!


I morse vaknade jag och mådde fortfarande illa, har gjort det rätt mycket i veckan. Fast det är lite bättre nu, men har en himlans mensvärk istället.. Jippie! Hungrig är jag med xD

Nu sitter man i skolan igen, första dagen efter lovet. Detta kunde inte bli en segare dag heller. Haft en lektion nu på morgonen, sen har jag inte nästa förren 11.50. och efter den 1h lektionen har jag hål igen!! och sen Engelska B, med 4 personer... och jag har bara sett en annan så vi lär bara bli två stycken på lektionen, KUL!! Våran lärare vill inte ställa in lektionerna heller, vi ska nämligen bara vara 4 stycken i 4 veckor. Den andra klassen är ute på preaktik.. Trött blir jag iallafall xD

Det enda positiva med den här dagen hittils är att vi har fått våra studentmössor =D Ska se om man kanske kan ta en bild sen o lägga upp =P Får se ^^ Men samtidigt som detta är super kul att man fått sen så blir jag nästan stressad! Nu är det inte långt kvar =P

Jaja, snart bamba =P
Ha d gött ^^

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; jaså gör den ? :P

2009-02-16 @ 17:20:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; we will be back :D

2009-02-16 @ 17:21:29
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0