Snökörning ^^,

Tjingeling badring!


Idag vart det skola igen :) och jag som i vanlig ordning var självklart där =P Är nog aldrig sjuk från skolan xD Senast jag var riktigt sjuk var 2005 xD Fast det är ju bara bra på sitt sätt, man missar inget i skolan =) Har ju varit förkyld och snuvig och så men det är ju inge farligt ^^,
Efter skolan åkte jag iallafall hem och åt, sen lånade jag mammas bil och åkte ner till ÖB med Frida och Johanna :D Det var kul ^^, Åkte även till Ica Maxi, där köpte jag 3 filmer ^^, Får se om jag kollar på någon senare ^^, kommer inte ihåg av dem hette riktigt xd Men dem verkade roliga ^^, hihi ^^,


Nu ska jag ut med hunden, ska träffa Johanan på vägen xD haha :P Ska bli kul ^^,

Ha d gött =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0