Städ ryck...

Tjosan!


Idag har det varit en rätt soft dag. Jag har städat, pluggat och tränat =) Känner mig duktig ^^ Har nämligen äntligen fått skrivit klart mitt arbete i naturkunskapen, har skrivit om anorexi. Det är en riktigt hemsk sjukdom, fruktansvärd. Men man får glädjas åt att man själv är frisk. Elelr något åt det hållet =) Har även städat, fick något städ ryck här hemma förut innan träningen. Så jag städa mitt rum ordentligt, bytte lakan och lite så. städade även lite här ute vid datorn ^^, Se, jag kan om jag bara vill xD Hade kunnat städa mera om jag bara hade haft tid ^^, För efter träningen hade jag nämligen ingen ork xD Jag åkte ju och tränade förut med. Hade ju box idag ^^, Var riktigt jobbigt för armarna, jag skakar fortfarande om händerna xD Var lite jobbigt när jag skulle dricka, höll jag i glaset men så blev jag så darrhänt att ja va tvungen att tålla i med båda xD Skumt att man är darrig fortfarande efter 3 timmar ^^,



Lägg märke till att sängen är bäddad och att man ser mitt golv, min stol och mitt skrivbord :D


Ja, nu är kvällen här, dagen har som sagt gått fort. Ska antingen spela spel eller gå ner och käka något gottit ^^, Men ignet godis!! Godisförbudet håller fortfarande =D Även om jag har gjort nåt undantag så hålelr jag det xD

Ja alla får ha d så bra nu ikväll :) Imorgon är det skola igen... (Jippie..)

Ha d gött :D


Dagens Citat: "Bete dig som du skulle vilja vara ch du komemr snart att vara som du beter dig."  George W Crane

Dagens Namn: Pia   Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är! Jag har också haft städdag idag...tråkigt men så himla skönt när det väl är gjort :)

2009-02-22 @ 21:37:59
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; hehe, okej :D

dom ska jag ha på studenten ;)

2009-02-23 @ 10:40:17
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet en till som skulle behöva ett sånt ryck..

2009-02-24 @ 18:49:39
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0