Tack!

Tjolahej!


Jag vill bara säga tack till alla som gör min dag härlig. Alla som säger hej med ett leende, de som ger mig en kram när man ses. Även om man inte alltid är på humör för att jävlas och flumsa så betyder det endå mycket att andra bryr sig. Jag känner att idag är jag i stort behov av att säga tack till alla som förgyller min dag ^^, Vissa dagar går ajg runt och säger förlåt till varenda kotte jag ser, idag behöver jag säga tack =D Så tack till alla er som man träffar eller pratar med, ni gör min dag bra ^^, Ni får tycka att jag är helknäpp som behöver gå runt att säga tack eller förlåt till folk för att må bra, men då får ni göra det. Det bryr ja mig inte så mycket om :)




Nu ska jag kolla lite tv eller nåt sånt =)
Ha d bra alla =D


Dagens Citat: "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras framgångar."  Fransois dela Rochefoucauld

Dagens Namn: Agata och Agda  Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: flyckt

du är ju helknäpp :P

2009-02-07 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0