Träning idag igen! Ovanligt...

Hejhopp!


Idag har det varit skola igen. Vi hade ett "krismöte" med vårat projektarbetes grupp pluys lärare. Nu känsn det som om att vi har fått en bättre bild av avd vi behöver göra, fast för mig är det itne tilräckligt. Jag kan inte riktigt förklara hur jag önskar attd et skulle vara, men jag skulle vilja ha allt klart nu. Men vi får kämpa på. Jag vet vad jag vill ha på mig under teatern iallafall. Ska bara hitta det ^^, Vill hitta en stor skjorta som går till knäna ungefär. Så ska jag vika upp ärmarna och sätta fast en svans där bak =D Vill att den ska vara lite smutsig med xD Det hade vart grymt xD

Hade ju fika med särskolan sista lektionen idag med. Det gick helt okej, jag tycker att det är lite jobbigt. Känns elakt att säga också för jag menar det ju inte på ett elakt sätt. Men ibland blir det typ situationer som man inte vet hur man ska bete sig. Jaja, vi åt semlor och drack saft och pratade lite och så ^^, Semlorna var goa xD och många tyckte att mammas saft var väldigt god ^^, Det blir hon nog glad att höra ^^, Vinbärssaft om någon undrar xD

Jaja, snart ska jag träna. Ovanligt eller hur ^^, Tränar jämt känns det som xD Ska ner och käka om en stund sen är det träning vid halv 7. Hyfsat tidig träning idag, skönt. Gillar inte när vi har sena träningar.

Men nu orkar jag inte skriva mer för stunden. Skriver kanske mer efter träningen, vi får se.
Ha d gött så länge!


Dagens Citat: "Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."  Sigfrid Siwerts

Dagens Namn: Sigvard och Sivert  Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; http://emmadesignardinblogg.blogg.se/

hon hjälpte mig, du kan kontaka henne, men du får betala 30/50 kr, men det är det verkligen värt :D

2009-02-25 @ 17:10:04
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Haha, det var några som sagt att det var jobbigt att läsa den rosa texten, och jag vill ju inte att man ska strunta i att läsa för att det är fel färg på texten. Men det blev ju bra detta med =).

2009-02-25 @ 21:45:38
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0