Träningen över!

Tjoho!!


Nu är jag här ingen, ger jag mig aldrig säg xD Haft träning, den var helt okej idag. Förutom uppvärmningen, den va rju lite mesig. Men alla har olika åsikter.. Vi gjorde massa olika "idioten" öveningar idag typ. Var kasnke inte jätte roligt, men man tog ut sig. Jag kände mig riktigt trött efter träningen och det var ett tag sen xD eller ja ett tag sen jag kände mig trött efter en fotbollsträning.

Efter man kommit hem och jag kom ut ur duschen så skulle jag äta kvällsmat :) och ikväll så blev det.... tada! en semla =D Gott som den ^^ Även om den var från igår så var den riktigt god ^^, Hemmagjord dessutom, mamma gjorde dem igår ^^

Nej nu ska jag sluta hänga här framför datorn.. Verkar inte ha ett bättre liv xD
Sov så gott alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0