Utekväll med Frida & co ^^

Hejhopp!


Kan ju bara säga att man mår sådär idag xD Är hur trött som helst, har sovit knappt 5 timmar inatt xD vi somnade efter 4 typ och gick upp strax innan 9 ^^ Hade riktigt kul igår =) Det var längesen jag hade så roligt =) Åkte ju med Hasse i bilen, in till Göteborg =) plus två av hans kompisar. Det var väldigt trångt i bilen, jag var väldigt glad att jag var kort just då ^^ eller ja, jag är ju normallängd, tror jag =P Men när alla andra är runt 1.80 och längre blir man kort =P Vi gick iallafall till chez (?), där träffade vi några fler kompisar till Hasse. Tror det var 4 till eller något, jag kände bara Frida och Hasse, men det var kul endå xD Måste bara säga att jag avr helt klart bäst på arga leken... xD Jag vann ^^, okej jag vann inte alla gånger, men de flesta =P Fråga inte varför vi började med det, för det vet jag inte ens själv =) Jaja, sen drog vi till Razzia (?) och mobbade oss där ett tag innan vi drog hem =) Hade riktigt kul xD Bilresan hem var ioförsig mindre kul ^^, En spydde =P ioförsig ut genom rutan o inte inne i bilen och det var jag glad för ^^ Sen höll vi på att krocka med några rådjur som spran rätt framför bilen xD Haha =P Hasse, jag hoppas du fick tvättat iordning din bil, den var nog inte så mysig på utsidan =P 

Ja om man ska säga kort så var kvällen mycket lyckad xD 
Här kommer lite bilder, jag vet kvaliten är helkass xD Men jag bjuder på dem xD




Jag fick ju låna ett pussel av Lisa igår med =) 1000 bitars =P Skojsigt värre ^^, Bara börja kämpa xD



Jaja, nu ska jag väl hänga här ltie till, sen blir det antingen pusslet eller tv =) Eller både och xD

Ha det göttans =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tihi, vad skojsigt! Ring mig nästa gång XD

2009-02-28 @ 12:51:07
URL: http://schoney.blogg.se/
Postat av: frida

sv:de fick du allt :D

2009-02-28 @ 13:26:39
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahaha, är det typ Marcus Hansson?

2009-02-28 @ 16:16:22
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0