Back to Home!

Hejhopp!


Nu är ja hemma igen :D Skönt.. Frida följde me mig hem också :P Skojs som alltid ^^, Vi la över massa bilder från hennes fillifon till datorn =P Haha xD Fan va kul vi hade när vi tog de bilderna xD ^^, Det var ett tag sen iofförsig, men kul vart det ^^, Saknar :) 

Ska träna sen med, är någon slags cirkelträning tror jag, får se hur det går :)

Här kommer mina o Fridas Ego bilder xD Haha xD





Och nu kommer en bild tillägnad Frida :D Jag tycker den är så underbar xD Älskar den bilden ^^,




Visst du lär döda mig men jag älskar bilden ändå =D


Jag vet precis vad jag vill ha när jag fyller år =P En Flodhäst!! :D Från IKEA... Den är underbar, är störtförälskad i den ^^,


Är den inte underbar? xD Riktigt gosig e de iafall =P


Nu ska jag snart gå från datorn xD Försöka få Frida från datorn med xD


Dagens Citat:  "Om du vill ha rikedom, så bygg först upp en rikedom av kunskap."   Jefery Gitomer

Dagens Namn:  Karl och Karla   Grattis till er :D

Kommentarer
Postat av: frida

jag ska mörda dig

2009-01-28 @ 16:14:27
URL: http://hockeybruttan.blogg.se/
Postat av: Leonora

en sådan flodhäst har jag, fast vill inte ha den xD

2009-01-28 @ 18:29:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0