Dagarna flyger förbi!

Tjingeling Badring!



Imorse vaknade jag klockan 7 av mig själv. Hade en grym mensvärk, så det vart ju knappast någon ide att försöka somna om. Skulle ändå bara sova till halv 9 typ. Gick upp tog lite tabletter o satte mig i soffan med alla kudar o filtar :) Mycket mys ^^ I väntan på att det onda skulle släppa =P Vid 8 kom mamma hem från jobbet, så då tänte hon en barsa, mycket skönt :) Var riktigt kallt imorse. Sen innan hon skulle sova värmde hon en riskudde till mig, det tackar jag för =)

Har agerat lite chaufför idag med, körde min bror till kyrkan vid 11 imorse hämtade honom vid kvart över 12 igen. När jag va hemma o väntade satt jag o kollade lite film och åt lite =)

Körde ner min syster och bror vid halv 3 igen. Syrran skulle in till Götet tror jag o bror min skulle bowla me en kompis. Jag o mamma tog då med vovven ner och gick runt lite istan. Svin kallt är det o rena isgatan. Men friskt och det är skönt när man väl kommer in i värmen igen ^^,

Snart ska jag käka, sen ska jag åka till Sandra :) Var grymt längesen vi sågs. Ska bli kul :) Hon är även gullig o ska hjälpa mig fixa min blogg =P Jag är inte tillräckligt teknisk för det =P

Och om någon är nyfiken mår piercignen fortfarande bra xD Jag har inte tagit dö på den än =P
Nu ska jag käka som sagt
Ha d gött :D



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0