I Want To Sleep!!

Hejhopp!


Igår fyllde ju Erika år, gick då ut i göteborg. Det va rätt kul =P Mindre kul att två gamla klaskompisar var med, kommer som sagt inte så bra överens med dem från min gamla klass. Är typ hatad av allihop, och vet jag att folk är irriterad på mig gör jag det bara värre för att jävlas xD Det är ungefär det mitt liv går ut på. Jag hade rätt kul iafall ^^,

Gick upp klockan 7 imorse, då var jag ju super pigg! Eller inte!! Var så fruktansvärt trött att det inte är sant, är fortfarande trött xD Jobbade från halv 9 till 2 typ. Rätt okej, förutom att jag har vart helt död xD Ska antagligen till Frida sen och kolla lite film ikväll. Men tänker inte vara uppe för sent kommer ju typ somna framför tvn xD haha =P

Nej nu ska jag gå ner och käka någe o sova en blund ^^,
Ha d gött alla :D


Dagens Citat:  "En egoist är en ofin människa som intresserar sig mer för sig själv än för mig."   Ambrose Bierze

Dagens Namn:  Ivar och Joar    Grattis till er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0