IKEA :D

Tjingeling Badring!       (Igen)



Ja nu har jag kommit fram till att jag kasnke bör byta hälsningsfras, eller ja vad man nu vill kalla det xD Eller så håller jag fast vid det vanliga xD Ja, jag får väl se hur det blir xD Menar "Tjingeling Badring" är väl kanske inte det snyggaste =P

Har gjort något annat än att hänga vid datorn, fram tills nu alltså. Åkte till IKEA vid 10 typ :D IKEA är alltid roligt ^^, Jag hittade min en ny nattlampa :D En Knubbig liten söt sak :) Jag blev väldigt nöjd iafall. Behövde en ny, den jag hade innan var ju nästan fin... Gillade den när jag fick den, men det var ju ett tag sen xD  Så nu är det den här som gäller :D



Min nya fina lampa :D


Ska nog se om jag får tag på Frida snart. Jag ska ju barnvakta henne ikväll ;) Det är körslaget och Fridas blogg ikväll som gäller :D Får väl se hur vi lyckas ^^,

Och när man talar om trollen ^^, Nu ringde hon :) Tanke överföring xD

Jaja, nu ska jag sluta skriva och prata klart i fillifonen ^^,
Ha d gött :D


Dagens citat: "En äkta vän står aldrig i vägen för dig, om du inte råkar vara på väg neråt."  Arnold Glasgow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0