IKEA! ^^

Tjingeling Badring!



Måste bara säga att IKEA is the shit :) Åkte dit idag med mamma, brorsan o syrran. Trevligt Trevligt :) Hittade en ny kudde bland annat :D Inte för att det igentligen behövs en till kudde i min säng (har redan 7) =P Sen så köpte jag också en låda som jag kan ha under min säng, där jag kan lägga lite smått och gott =) Väldigt smart av mig tyckte jag ^^, anledningen till att vi åkte till IKEA från första början var att vi skulle köpa värmeljus, men köpte vi några där? Nej xD Dem var slut =P Vi åkte därifrån med massa annat istället, bland annat blockljus, mina saker, lite annat smått och gott :)
Köpte även några pappkartonger som vi skulle ha packat ner gamla VHS filmer i, men pappa tyckte tydligen inte det var någon bra ide för vi kanske vill kolla på det nån gång om tusen år när han fixat videon. Så dem ska stå kvar i hyllan och ta massa onödig plats. Men men, det är väl så livet ska va :)

Nu ska jag sätta mig och spela lite kort med mamma, blir mys :) Sen är snart bull/kakan klar i ungnen och då får man smaka på den. Mumma ^^,  Någon saffransbulle med vit choklad. eller ja nåt sånt =P

Camilla, jag har fastnat för din bok om stjärntecknen.. Det läskigaste är att väldigt mycket stämmer.. Jag kan verkligen itne få det ur mitt huvud xD Hjälp! xD

Föresten, det är bara två dagar kvar av lovet, sen är det skola igen... :)
Ha d gött ^^,



Lev livet för man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Jag hittade ingen så där "wow" klänning tyvärr, jag vill ju ha rosa..

2009-01-05 @ 20:55:28
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: Leonora

IKEA is teh shit :D

2009-01-06 @ 10:43:55
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0